torsdag 15 december 2011

Hur gick detta till?

Här kommer Nathalie och Tobias blogg kring allt som har med vår resa till Nya Zeeland att göra :) Vi ska till ett ställe som heter Queenstown där Tobias ska plugga Adventure Tourism manegement..(eller hur det stavas)..Vi åker den 1a januari 2012 klockan 15.00. Då åker vi först till London. Sen till Sidney, Australien. Sen till norra NZ för att sedan ta ett flyg till Queenstown. Hur jäkla spännande som helst :) Tobias ska ha en inriktning på skolan som är extreme sporter med vintersporter. Han är helt galen..alltså hoppa fallskärm. kasta sig från höga berg och göra knäppa saker med sin bräda :)

Vad ska jag göra då? Jag är ju utbildad inom socialt arbete så det är ju såklart min prio. Har kontakt med en kvinna som har bott där typ 10 år så har fått lite tips från henne, så det ska nog bli bra! :) Sen ska jag försöka göra lite frivillig arbete samt ha jäkligt mkt semester :D Får väl se vad ekonomin tillåter :P Känns som att det finns 1000 saker att berätta kring allt detta..Därför kommer jag dela upp det i olika inlägg så det blir läsbart :)

Här är en bild om man googlar på Queenstown..




Det ser rätt nice ut va?? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar