söndag 15 april 2012

Helgshäng


Helgen har varit lång utan Tobias, men har haft Viktoria som sällskap en del iaf :) Fick leka livvakt och en Fergburgare (som är underbart goda) och gratis taxi hem gjorde min fredag till att jag låg i sängen hela lördagen :P :) Men det var behövligt att vila upp sej. Söndagen bestod av matlagning med Viktoria och Sagan om ringen. Söndag i all ära. 


Bild från fredagen! 

USH har ingen lust att jobba imorgon. Insåg att jag har inte jobbat en full dag sen mitten av december så jag var helt slut efter förra veckan..en vecka kvar bara med fulltid på fritidset sen blir de att börja extra på det nya :) Ser jag fram emot, ska bli kul! Nice å tjäna lite pengar, det behövs verkligen......

Pratade med min älskling igår och han har det bra iallafall :) Han kommer hem på tisdag kväll (svensk tisdag morgon) för er som försökt nå han på skype å så! Längtar ihjäl mig efter honom!! Jag tänker inte berätta vad han gör, det får han göra själv när han kommer hem :) 

Viktoria lämnade chips här, så nu kryper jag ner!! See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar