måndag 28 maj 2012

City Express + korsord = sant

De senaste två helgerna har Nathalie jobbat söndag 8-15. DÖTT i Queenstown vilket gör att det blir lite segt ibland. Men kom på att jag har dessa och de har underhållt mig :) Får passa på innan turisterna kommer den första juni :) Så tack ni som skickade, alla "lätta" har jag gett mig på... nu får jag försöka på medel och se hur mycket jag kan :)

Måndagkvällarna är inte lika hemska, för kvällarna och vardagar är oftast lite mer rörelse. Plus att jag har den otroligt terapeutiska uppgiften att göra rent chokladkakehyllan. Bit. för. bit. Underbart. Fast ibland kan det vara skönt att stå i sin ensamhet, lyssna på musik och vara omringad av choklad ;) De har så konstiga saker här, jag och Tobias kanske ska ha en "konstigt godis" inlägg då och då. Ja, det ska vi! Han gillar ju å testa konstiga nya saker.

Lägg märke till den underbara färgen på skjortan. Ljusgrå. Hej lökringar!!! Fuck... funkar så länge det är vinter, jobbigare när det blir varmt. Nån av er kommer få skicka ner en absolut torr ;) Och Jasmine har rätt, jag passar inte i grått! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar