tisdag 8 maj 2012

Nya jobbet

Butikschefen:

Du är så duktig! Jag är så glad att du blev anställd! Du är så duktig så jag tänker bara låta dej gå på träning 1 timme om öppning och stängning, du lär dej så fort!

Ja, det går rätt bra på nya jobbet :) Jag slapp helgkvällar och fick söndag och måndag kväll ist :) Helt okej!! Plus att butikschefen är gravid så jag hjälper till några timmar om dagen med att hämta saker från den andra butiken, tungalyft och så :) Även om jag gillar människor så är det inte alltid helt fel att stå och plocka med varor :) Kommer nog lösa sej det här oxå..


Idag spöregnar det i QT. Första dagen på en månad kanske, om inte mer. Om det är dåligt väder är det oftast molnigt men idag öser regnet ner. Ska bli intressant att sysselsätta 21 ungar inomhus.

Ikväll, ST JOHN och Tobias ska skriva uppsats.

Nathalie är sugen på att göra en tatuering med kopplingen Joakim Thåström. Geni. Var och vad? Mh. Får bli en projekt i Sverige sen!

1 kommentar: