söndag 18 mars 2012

Ännu..

en arbetsintervju för Nathalie i veckan. På typ en 7eleven, fast det inte är just det! :) HOPPAS på det, skulle faktiskt tycka det var roligt! Har ju lite butik i mig så kanske skulle passa mig perfekt :)

PORSE mötet jag var på i torsdags var nog inget för mig. Det var om man ville vara Nanny och jag är inte så jätteintresserad av att passa barn hela dagarna. Det barnjobbet jag har på eftermiddagarna får räcka :P Känner då att det inte är rätt mot familjerna eller barnen om jag bara gör det för pengarna (och det är inte direkt bra betalt heller..)

Kan lägga till en fråga som vi ofta får. Hur är lönerna?
- De suger rent ut sagt. De betalar ofta minilön till så många de kan, vilket är 13 dollar i timmen, alltså ca 60 kr. Inte många som får bra betalt i det här landet! Så det är väldigt vanligt att folk har 2-3 jobb...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar