tisdag 27 mars 2012

Lyckan är total

Nathalie fick ett till jobb! yey! Ett ganska roligt oxå, i en liten butik. Går väl att jämföra det med 7Eleven och Pressbyrån och ligger mitt bland turistgatorna :) Part time och de 2 killarna som intervjuade mig loved me så jag fick jobbet nästan direkt! Inte nog med det. Jag var jäkligt orolig att det skulle krocka med mitt andra jobb, speciellt de närmsta veckorna då vi har "holiday programme", alltså hela dagarna för ungarna har lov. Men chefen på City Express sa att jag bara skulle skicka över tiderna så fixar han det! Lycka!!!


Det enda jag och Tobias behöver göra nu är att försöka hitta ett sätt att ta oss in på gymmet utan att det är ett rån. Det är verkligen PISSDYRT med gym här. ca 150 dollar bara i registrering sen 25.50 dollar per vecka. Gångra det med 5 så förstår ni att det är rätt dyrt.

Hoppas bara jobben funkar. Awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar