söndag 4 mars 2012

Queenstown Hill 2!


Idag är det söndag och vi har världens underbaraste väder ute :) Idag står det Queenstown Hill på schemat och för att friska upp erat minne var det Berget som Nathalie för några veckor sedan tog sig uppför helt själv. Men innan spelade vi lite frisbeegolf och vi hade med oss matsäck som ankorna vid dammen fick smaka av :) Den ankan Tobias är med var som en knähund!


Åter igen, det GÅR inte att fånga på bild vad högt det är eller hur fint det är. Men JÄVLAR vad jobbigt det är att gå upp hit. Det går inte riktigt heller att få med på bild, hur branta backarna är. Tobias sa det själv eftersom jag visat bilderna från när jag gick. 


Inte den mest näringrika maten insåg vi efteråt. Men lätt att ha med!


Tobias plockar träd!


Jag är helt helt slut. Somnade inte förrän 3 och efter att ha gått i solen ett par timmar, somnade jag en stund efter att vi ätit, haha!Jag la mig ner, tog ett andetag och somnade som en stock!



Turister fanns det gott om..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar