måndag 13 februari 2012

En utgång


Nathalie och hennes nyfunnevän Viktora tog en fredagskväll ute för att se ett liveband som spela typ..ja...bongo bongo? :P Var typ 6-7 killar som spela bra musik på ett ställe som heter Dux de Lux. Viktoria känner några i bandet så var där och hängde lite :) Viktoria drack en öl med ingefära som var det äckligaste jag druckigt i ölväg tror jag..vidrigt!


Viktoria är sötnosen till höger och tjejen till vänster är en kompis till henne, som jag inte minns namnet på..hon är från Liverpool i England så det var lite svårt ibland att hänga med i vad hon sa!




Viktoria och jag inne på Seare Leane eller vad stället hette...efter Dux de Lux var vi på ett ställe som heter Cowboys, väldigt coolt haha..riktigt cowboyställe med rätt bra musik å stämningen var yeeah ha! Och eftersom det är gratis inträde gick vi vidare till Winnies, och avslutade på World Bar..fråga mig inte varför vi sprang runt så mycket ^^. Men detta kort är inne på en bar som hade "bartab" på 1200 dollar vilket innebär gratis dricka tills notan är uppe i 1200. Vi fick en varsin öl och dansade loss..vi är rätt svettiga vid det här laget :)




Alla tjejtoaletter borde ta efter detta exempel!! PLATTÅNG!!! Tyvärr skulle 'väl den bli stulen i Sverige..



Pizza på vägen hem och världens äckligaste taxichaffis fick vara nog för oss denna kväll! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar