lördag 14 juli 2012

Avancera

Nathalies jobbsituation blev genast bra. Kanske till och med lite stressigt i början, men jag klarar allt! ;) Som jag skrev i ett tidigare inlägg så skulle jag bli upptränad till att kunna ta hand om mer saker än de andra i personalen. Men. Inte nog med det. I tisdags på min första introdag denna vecka, är min chef James där. Och han säger att han skulle vilja diskutera en sak så jag tror att han typ ska fråga om jag vill jobba någon helg oxå för jag vet att de håller på att rekrytera nya personer å de kanske är kort en eller två helger under den processen. Men ack så fel jag hade!

TRÖTT TJEJ


James och Sally frågar då om jag skulle vilja ha lite mer ansvar och jag säger såklart ja. Såå, nu är jag typ "kassaansvarig" för två butiker! :) Vad innebär det då? Jo, i den stora butiken kommer jag ha hand om pappersarbetet och kolla vissa betalningar och liknande, dock inte alla tack och lov. Och jag är den enda i personalen som kommer in i kassaskåpen för att kunna växla och räkna pengar, fixa banken och sånna saker! Yey! Vad innebär detta då? Jo, Löneförhöjning!! :D Så kul! Så denna vecka har jag varit HELT SLUT för jag har lärt mig miljoner nya saker och allt på engelska så det är många nya affärsord jag fått lära mig :P Men det ska nog gå bra!

Kommer detta funka med after school care? Jajamensan! Hur bra som helst. Kanske blir långa dagar ibland, men vafan, inte så jag har nåt bättre för mig iaf! :) Plus att jag behöver pengarna till vår Wellington-resa och så jag kan slippa ha ekonomisk stress hela tiden.

Så grattis till mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar