söndag 8 juli 2012

Glömde bort vad.....

Tobias:

Ligger nu på kvällskvisten och har precis glömt bort vad jag skulle skriva om. Jag kommer verkligen inte på det så det får vara till senare.

Vad jag kommer ihåg att jag skulle nämna är att jobbet uppe vid skidbacken går hur fint som helst. Jag ska även passa på att nämna att det nu finns en blog som enbart handlar om jobbet uppe på berget. Jag skriver den för att eventuellt använda den som en form av referens när man är klar och det är dags att börja jaga liknande jobb närmare hemlandet.

Bloggen om jobbet finns att se på den här adressen... http://internshipnz.blogspot.co.nz/

Har lite skoluppgifter i görningen också men inget märkvärdigt på den fronten ännu så länge. Hoppas bara på att bli klar med det nu ganska snart så man kan få tid att göra fler jobb uppe på berget. Får se var allt det här ska leda men jag har goda aningar så det känns riktigt riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar