söndag 29 juli 2012

Olympic times







I förrgår(Fredag) hade vi "olympic day" på jobbet. Det innebar att all personal skulle klä ut sig eller göra nånting som symboliserar hemnationen. Som ni kan se här blev mitt bidrag  en sverigeflagga målad i ansiktet, en liten svensk pin ovanför namnskylten och en millencolin tröja då jag anser att millencolin är något vi Svenskar borde vara väldigt stolta över.








Jobbet har gått fint för min del och det visar sig att våra gäster uppskattar det jag och de andra på avdelningen gör så det känns riktigt fint. Enligt en enkät som vissa gäster fyller i så var min avdelning(Rentals) den som i störst utsträckning överträffade gästernas förväntningar så det känns riktigt uppmuntrande.

Helg nu och utvilning.

Ha det så gott i stugorna!

1 kommentar:

  1. Härlig inställning, så ska dom tas! Keep on convincing!

    SvaraRadera