söndag 8 juli 2012

Tack igen för alla böcker!

Böckerna slukas här hemma. Nathalie vill bara skicka ännu ett tack till farmor som skickar så bra böcker! Gillade verkligen mord.net, både jag och Tobias har läst de andra böckerna av samma författare! Har precis läst ut Niceville och så bra den var!! Nu blir det Petsematary av Stephen King och Tobias läser A thousand suns (som oxå finns som film med Bruce Willis).

Jag vill inte verka girig eller ta något för givet. Men farmor, OM du kommer skicka mer böcker, kan du inte skicka The Hobbit då? :) Jag vill gärna läsa den, men orkar inte läsa den på engelska. Annars väljer du så bra böcker ändå så jag litar på din smak! Det behöver såklart inte vara farmor som skickar, men vänder mig till dej/henne då hon skickat böcker förut :)

Tack igen, det är väldigt skönt att varva med svensk läsning då allt annat är på engelska! Är som att vila hjärnan lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar