onsdag 18 juli 2012

Trött tjej

Phew. SOM jag längtar till imorgon bitti. Varför? SOVMORGON!!!! Haha! Jag älskar att ha många bollar i luften och jag gillar att ha ansvar, då känner jag mig duktig och att jag faktiskt bidrar med något i världen. Och det är ju precis vad som händer just nu.


Problemet är att jag varit lat i 6 månader. SÅ. Jag är astrött just nu, som ni kan se på bilden så är mina kinder fluff de luxx. Tobias är på vollyboll med jobbet (haha) och han kommer väl hem om en stund. Klockan är kvar över nio och jag vill sova, men vill att han ska komma hem först, så sitter uppe med tunga ögonlock och varma kinder, haha. I alla fall, denna vecka skulle bli min första med allt nytt ansvar och andra uppgifter. Det gäller pappersarbete, tidningsreturer, ordrar, räkna kassor och hålla koll. På engelska, det är det som gör mig så trött i huvudet. Processa processa.

Så, på måndag fick jag en mental blackout. På riktigt, haha. Kändes det som iaf. Allt bara försvann och jag ville bara lägga mig under täcket. Tur som det är är min chef lugn och bra så allt ordnade sig (såklart). Jag är bra duktig på att stressa upp mig för ingenting (no shit). Räkna kassorna och fixa pengar till banken kändes det som att jag aldrig skulle klara.


Idag är det onsdag och allt går hur bra som helst. Jag blir lite stressad när jag räknar pengarna och får ofta räkna om. FÖRUTOM nu sista gången :) Yey, beröm från chefen och öva med han 3 dagar till, sen är det lungt. Det är som min fina Tobias alltid säger till mig (och alla andra som tjatat på mig i 14 år). Det ordnar sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar