söndag 29 juli 2012

Sätta upp mål!

Nathalie har varit duktig. När vi kom till Nya Zeeland var vi båda i rätt dålig form fysiskt. Så vi satte upp mål och när den ena hade uppnått sitt mål, skulle den andre belöna målet med något som inte var mat eller godis (bästa tipset från Jillian Michales). Så, Nathalie satte upp ett mål och nu i veckan uppfylldes det och min belöning: En ny parfym!! PLUS att Tobias var snäll och köpte en likadan duschgel.

Märke: Burberry Sport. 

Vad var målet?? -5kg! MEN jag har varit så duktig så jag har gått ner -8kg sen vi lämnade Sverige! WOHO!!! MEN, säg inte att det inte finns ngt kvar av mig, för som jag sa, vi var inte i form när vi kom hit...

Tobias får blogga om sitt mål när det är uppnått! Och jag bloggar nästa gång jag uppnår nästa :) 

Vilket underbart avslut på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar