fredag 27 januari 2012

Oooh yeah!!

Nathalie vaknade av att Tobias gick till skolan. Yes, ännu en dag utan något planerat..snaaark! Kollade mailen i vanlig ordningoch såg att... JAG FICK JOBBET!! Vilket jobb?? Det på After School Program som jag sökt. Booyaaaa!! Skitdåligt betalt och tre timmar om dagen men det kommer bli sååå kul!! :)

Jag börjar om två veckor, ska in den 6e och göra allt pappersarbete,träffa barnen och lite sånna saker. Åh, det är som att en sten lättat från mitt hjärta lite grann...började bli lite orolig att hyran skulle bli ett problem. Men trots dåligt betalt (ca 100kr/timmen) så kommer jag fixa hyra å mat! Fickpengar har jag sparat undan så då får vi se om de räcker :P

Så ikväll ska jag ta med nosen Tobias ut och äta middag för att fira lite! Mumma!!!

1 kommentar:

  1. Oh Yeah! Se där, nu kommer det bara att ramla på! Skitkul

    SvaraRadera